021-88062931

ترجیح ساک دستی پارچه ای به کیسه های نایلونی

ترجیح ساک دستی پارچه ای به کیسه های نایلونی 1- موثر بودن و کاربردی بودن اصلی ترین مزایای ساک دستی‌ پارچه ای، فواید آنها در مقابل مضرات کیسه‌های نایلونی می باشد. همانگونه که میدانید، کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف از ماده ای شیمیایی به اسم پلی اتیلن تولید می گردند. موادی که در اثر مجاورت با […]

...
کیسه پارچه ای

ترجیح ساک دستی پارچه ای به کیسه های نایلونی

ساک دستی پارچه ای

1- موثر بودن و کاربردی بودن

اصلی ترین مزایای ساک دستی‌ پارچه ای، فواید آنها در مقابل مضرات کیسه‌های نایلونی می باشد. همانگونه که میدانید، کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف از ماده ای شیمیایی به اسم پلی اتیلن تولید می گردند. موادی که در اثر مجاورت با غذاهای گرم به عنوان مثال نان تازه، جذب آن گردیده و میتوانند برای سلامت بدن خیلی ضرر داشته باشند. تا حدی که قابلیت و امکان سرطانزا بودن این مواد نیز همواره مورد تایید متخصصان سلامت میباشد.

از سوی دیگر مواد نفتی موجود در‌این کیسه‌ های نایلونی، زمان متعددی لازم  دارند تا تجزیه گردیده و به طبیعت بازگردند. این در حالی میباشد که اشکال ساک دستی  پارچه ای از مواد طبیعی تولید گردیده و تجزیه پذیر بوده و در زمان کمتری بازیافت می گردد.
کالای مشابه دیگری که تجزیه پذیری بالایی داراست و از لحاظ سلامتی نیز به طور کامل بی ضرر و زیان میباشد، اشکال ساک دستی کاغذی میباشد که اکثری از شرکت ها و فروشگاه‌ها، شیرینی فروشی ها و رستوران ها نیز برای ارائه تولیدات خویش از آنها به کارگیری می‌نمایند.

2- امکان شستشوی ساک دستی پارچه ای

اشکال ساک دستی پارچه ای مانند ساک دستی برزنتی یا این که ساک دستی سوزنی، تماما قابل شستشو با ماشین لباسشویی و دست می‌باشند. همین امر محبوبیت آنها‌را بین مشتریان ارتقا میدهد و باعث می گردد، اکثری از کمپانی ‌ها تحت عنوان هدیه های تبلیغاتی از این تولیدات به کارگیری نمایند.
شما قادر هستید یک ساک دستی سوزنی را چندین بار بشویید و دوباره مورد استفاده قرار دهید. ساک دستی برزنتی هم دوام خیلی زیادی دارا است و بعد از چند بار شستشوی متناوب همچنان سالم میماند و امکان به کارگیری مجدد از این نوع ساک را دارا است.

همچنین بخوانید : چرا کیسه پارچه ای برای تبلیغات بهتر است؟

از بلاگ گروه صنعتی مشکات

3- امکان به کارگیری برای تمام اصناف

خرید ساک دستی پارچه ای

ساک‌ دستی پارچه ای برای مصارف مختلف قابل بکارگیری می باشد. تولیدی ‌ها قادر هستند تولیدات خویش را توسط ساک دستی سفارشی که به لوگوی کسب و کار آنان منقّش می باشد، به مشتریان عرضه نمایند و شرکت های مالی و اعتباری، خزانه‌ها و کمپانی‌های بیمه برای ارائه دفترچه ‌های اقساط، بروشور و کاتالوگ، به‌این ساک‌ ها نیاز خواهند داشت.
از جهت دیگر مشتریان نیز معمولاً ساک پارچه ای تبلیغاتی با کیفیت بالا و قشنگ را محافظت کرده و بعد از شستشوهای زیاد بارها مورد به کارگیری قرار میدهند.

اینستاگرام گروه صنعتی مشکات

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

4- دارای گنجایش مورد نیاز برای رنگ کردن و پیاده سازی مورد نظر

شما تحت عنوان مالک یک کسب و کار قادر هستید، اشکال مختلف ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی را به خواسته معرفی برند خویش پیشنهاد دهید. هر نوع ساک پارچه ای و کیف تبلیغاتی که تعیین نمایید، مطابق با ذوق و سلیقه شما پیاده سازی و رنگ آمیزی میگردد.
ضمن آن که قابلیت شعار تبلیغاتی و چاپ لوگو شرکت شما نیز بر روی ساک‌ پارچه ای وجود خواهد داشت. ساک‌ دستی پارچه ای تبلیغاتی، بیلبوردهای ارزان قیمتی می باشند که با به کارگیری مداوم و روزانه مشتریان، برند شما به سایر افراد معرفی می گردد.

۵- هزینه مناسب

ساک دستی پارچه ای

چنانچه در پی یک کیف پارچه ای با هزینه کم برای معرفی برند و ارائه کالای خویش می‌باشید، شایسته ترین گزینش برای شما، ساک دستی‌ پارچه ای می‌باشند. هزینه ساك پارچه ای تبليغاتي ارزان می باشد و شما قادر هستید این کالا را به تعداد لازم و با رنگ و طرح متبوع خویش سفارش دهید. این کالا علاوه بر کاربردی بودن، یکی‌از کم هزینه ترین هدایای تبلیغاتی میباشد که قادر هستید برای برند خویش تهیه نمایید.

6- حمایت از محیط زیست با استفاده از ساک دستی پارچه ای

به کار گیری از ساک پارچه ای، نه فقط سلامت ما و سایر افراد را ضمانت می‌نماید، بلکه رویکرد حامیانه ای نیز نسبت به محیط زیست به حساب می آید. به همین دلیل همواره به کمپانی‌ ها و موسسه ها نیز پیشنهاد می گردد، به جای به کارگیری از کیسه ‌های نایلونی، از اشکال کیسه و ساک دستی پارچه ای تحت عنوان هدیه های تبلیغاتی به کارگیری نمایند.

۷- امکان به کارگیری در مدت طولانی

یکی دیگر از مزیت ساک دستی پارچه ای، امکان به کارگیری در مدت طولانی میباشد. چون این ساک ‌های پارچه ای از مواد اولیه تولید می گردند و برعکس کیسه ‌های نایلونی یکبار مصرف، این امکان را دارند که بارها شسته گردیده و مورد به کارگیری قرار بگیرند.