ارتباط با ما 02188062931

انتخاب رنگ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای در رنگ های گوناگون تولید می شود و میتواند روی آن چاپ با رنگ دلخواه را انجام دهد. ولی هر فروشگاه چه نوع رنگی را برای ساک پارچه ای تعیین نماید؟ چنانچه رنگ سازمانی خویش را تعیین نموده اید، بی شک بایستی ساک دستی پارچه ای شما به رنگ سازمانی شرکتتان ...

کیسه پارچه ای
[rt_reading_time] دقیقه
3 دیدگاه
تیم تولید محتوای گروه صنعتی مشکات

ساک دستی پارچه ای در رنگ های گوناگون تولید می شود و میتواند روی آن چاپ با رنگ دلخواه را انجام دهد. ولی هر فروشگاه چه نوع رنگی را برای ساک پارچه ای تعیین نماید؟

  • رنگ سازمانی
  • روانشناسی رنگها

چنانچه رنگ سازمانی خویش را تعیین نموده اید، بی شک بایستی ساک دستی پارچه ای شما به رنگ سازمانی شرکتتان باشد. به عنوان مثال: چنانچه ایرانسل قصد داشته باشد ساک پارچه ای چاپ نماید، حتما زرد رنگ را تعیین میکند و هیچ شکی در‌این مساله نیست.

همچنین بخوانید : تاثیر ساک دستی پارچه ای بر محیط زیست

از بلاگ مشکات

چنانچه رنگ سازمانی خویش را تعیین نموده اید، بی شک بایستی ساک دستی پارچه ای شما به رنگ سازمانی شرکتتان باشد. به عنوان مثال: چنانچه ایرانسل قصد داشته باشد ساک پارچه ای چاپ نماید، حتما زرد رنگ را تعیین میکند و هیچ شکی در‌این مساله نیست.
همینطور چنانچه تیم پرسپولیس قصد داشته باشد ساک دستی پارچه ای سفارش بدهد، رنگ پارچه ساک دستی را قرمز رنگ تعیین می نماید. چندین نمونه دیگر وجود دارد که میتوان به آن ها اشاره نمود.

اما چنانچه هنوز رنگ سازمانی کمپانی خویش را تعیین نکرده اید، چه کاری بایستی انجام دهید؟ همانگونه که می‌دانید یکی از موردهایی که به ایجاد حس در برند، یاری متعددی می نماید، رنگ سازمانی میباشد. بنابراین تمامی ارکان تبلیغاتی، تحت تاثیر این رنگ قرار میگیرند.

رنگبندی ساک دستی پارچه ای

چرا رنگ سازمانی برای ساک دستی پارچه ای موثر می باشد؟

رنگ سازمانی می تواند مزیت و اثر های مثبت متعددی برای تبلیغات و برند داشته باشد. به عنوان مثال: مزیت به کارگیری از رنگ سازمانی در ساک دستی تبلیغاتی می توان به مورد های ذیل اشاره نمود: رنگ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی رابطه ای عمیق و حسی بین مشتری و برند شما ایجاد میکند و به گسترش و رواج برند یاری می نماید.

همسان سازی در رنگ سازمانی، بازاریابی، تبلیغات و بسته بندی و کارهای چاپی، سبب تقویت تصویر برند و تعمیق تجربه برند می‌گردد و اینجاست که تعیین رنگ ساک دستی پارچه ای سوزنی اهمیت خویش را بیشتر از پیش نشان می دهد.

از آنجا که رنگ سازمانی بسیار قادر است توسعه یابد که به طور یک نشانه یا این که آرم عمل نماید و استفاده کننده با دیدن رنگ سازمانی یک برند، به ماهیت آن برند و سازمان پی ببرد، بهتر میباشد از نخستین سفارش خویش به رنگ سازمانی دقت نمایید. به عنوان مثال شما با دیدن آبی‌رنگ، ناخودآگاه تیم استقلال به یادتان می‌آید.ولی اکنون که تعیین رنگ ساک دستی پارچه ای اهمیت زیادی دارد، در‌پی به روانشناسی تعیین رنگ خوا‌هیم پرداخت. اشکال رنگ در طبیعت احتمالا به خاطر دارید که دو دسته رنگ در طبیعت می باشد:

  • گرم
  • سرد
ساک دستی پارچه ای

رنگ های گرم

این رنگ ساک پارچه ای تبلیغاتی دربرگیرنده رنگ زرد، سبز، رنگ قرمز و بنفش می باشند و نقطه ی قوتشان این می باشد که‌ این رنگها القاء کننده راحتی و گرمی می‌باشند. و نقطه ی ضعف شان این میباشد که در تصویر سبب تضعیف برجستگی که بایستی در تصویر باشند، میگردند.

رنگ های سرد

رنگهای سرد ساک دستی پارچه ای دربرگیرنده سبز و رنگ آبی، بنفش است که نقطه قوت این رنگ ها این می باشد که آرام و ریلکس میباشند و معمولا به طور غیر صمیمی، بی تکلف و معمولی دیده شوند و برای انتخاب، تحت عنوان بک گراند مطلوب می‌باشند. نقطه ضعف رنگ های سرد، این میباشد که ‌این رنگها حس منفعلانه دارند.

در کل با وجود آن که آثار رنگها تا حدودی ذهنی میباشد و درباره هر فردی گوناگون میباشد، ولی تاثیری که رنگ ها دارند معنای یگانه ای در تمامی مکان، گیتی را پوشش می دهد، و این نکته به عبارتی پایه روانشناسی رنگ به حساب می آید. رنگهایی که در حیطه آبی طیف رنگها قرار دارند، رنگهای سرد و رنگهایی که در حیطه قرمز رنگ میباشند، رنگ های گرم تلقی می گردند.

اینستاگرام گروه صنعتی مشکات

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید…

تعیین رنگ ساک دستی پارچه ای

رنگ بندی ساک دستی پارچه ای بر میزان خلاقیت و تمرکز، اثر گذار میباشد و قادر است اثرات متعددی بر مشتری بر جای بگذارد. برای تعیین رنگ، بهتر میباشد سوالاتی را در لحاظ بگیرید و جواب به‌ این سوال ها، شایسته ترین رنگ برای ساک دستی سوزنی را نشان خواهد داد:

رنج سنی مشتریانی که این محصول در اختیار آنها قرار می گیرد در چه گروه سنی هستند و شایسته ترین رنگ برای این گروه سنی کدام دسته از رنگهاست؟

مشتریان شما برای ارائه ساک دستی تبلیغاتی چه جنسیتی دارند؟ خانم می‌باشند یا این که آقا؟ ما با رنگ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی قرار میباشد کدام قسمت از حس مشتری خویش را تحریک کنیم؟
مشتری شما بعد از دیدن ساک پارچه ای چه تعریف و حسی از رنگ آن خواهد داشت؟ رنگ های متضاد و مکمل این رنگ چه طیفی میباشد؟ این گزینه برای چاپ روی ساک پارچه ای اهمیت دارد، تا چه حد رنگ ساک دستی تبلیغاتی  ما، مختصات سازمان و کالای ما‌را قادر است نشان دهد؟

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *