ارتباط با ما 02188062931

چرا بگ های پارچه ای یک هدیه عالی برای عزیزانتان هستند؟

بگ های پارچه ای یک هدیه عالی برای عزیزانتان روزهای تقویم پر هستند از مناسبت‌هایی که باید در آن‌ها به عزیزان خود یادآوری کنیم که چه قدر دوستشان داریم و برای این کار چه راهی بهتر از هدیه دادن سراغ دارید؟ پیدا کردن هدیه‌ای مناسب که تبدیل به یک شئ اضافی و دست و پاگیر ...

بگ های پارچه ای
[rt_reading_time] دقیقه
0 دیدگاه
ادمین

بگ های پارچه ای یک هدیه عالی برای عزیزانتان

روزهای تقویم پر هستند از مناسبت‌هایی که باید در آن‌ها به عزیزان خود یادآوری کنیم که چه قدر دوستشان داریم و برای این کار چه راهی بهتر از هدیه دادن سراغ دارید؟ پیدا کردن هدیه‌ای مناسب که تبدیل به یک شئ اضافی و دست و پاگیر نشود کار سختی است. پیشنهاد ما به عنوان تولیدکننده‌ی انواع بگ پارچه ای، هدیه دادن بگ های پارچه ای است. ممکن است به نظرتان برسد که بگ های پارچه ای نمی‌توانند هدایای مناسبی باشند، اما ما در این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات با ذکر دلایل مختلف به شما خواهیم گفت چرا بگ های پارچه ای برای هدیه دادن گزینه‌هایی عالی هستند. برای دانستن این دلایل تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

۱۰ دلیل برای اثبات آن که بگ های پارچه ای برای هدیه دادن مناسب هستند

خوشبختانه اکنون انواع بگ پارچه ای با اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های گوناگون در بازار موجود هستند و متناسب با آن قیمت ساک دستی پارچه ای نیز تنوع زیادی دارد. این یعنی شما می‌توانید با هر بودجه‌ای بگ های پارچه ای باکیفیت به عنوان هدیه برای عزیزان خود بخرید. در ادامه دلایل بیشتری به شما خواهیم گفت و اثبات خواهیم کرد که بگ های پارچه ای هدیه‌ای ارزشمند هستند.

بگ های پارچه ای

۱. چه قدر ممکن است ندانید که کیسه‌های پلاستیکی یک بار مصرف چه اثرات مخرب و حتی گاه غیر قابل جبرانی بر زیست جانوران و گیاهان دارند؟ اولین و مهم‌ترین مزیت خرید بگ های پارچه ای به عنوان هدیه، این است که با کنترل کردن میزان کیسه‌های پلاستیکی یک بار مصرف به طبیعت و محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند. مخصوصاً اگر دوستی دارید که حفظ و مراقبت از محیط زیست برای او دغدغه است، هدیه کردن بگ های پارچه ای به او، بدون شک خوشحالم خواهد کرد.


۲. این روزها (به درستی) بسیاری از فروشگاه‌ها، برای کیسه‌های پلاستیکی از شما هزینه دریافت می‌کنند. اما اگر از بگ های پارچه ای که شما به عزیزان خود هدیه می‌دهید، استفاده کنند این هزینه از جیب‌شان بیرون نخواهد رفت. به عبارت دیگر شما یک بار قیمت ساک دستی پارچه ای را می‌پردازید و دیگر از پرداخت هزینه‌ی کیسه‌های پلاستیکی یک بار مصرف خلاص می‌شوید.

۳. بگ های پارچه ای معمولاً از جنس پارچه‌هایی تولید می‌شوند که دوام و پایداری بالایی دارند. به همین دلیل بگ های پارچه ای می‌توانند برای سالیان سال استفاده شوند و همان کارایی روز اول را داشته باشند. این ویژگی جذاب در وهله‌ی اول برای محیط زیست بسیار مفید است و در وهله‌ی دوم گواه دیگری برای اثبات مقرون به صرفه بودن بگ های پارچه ای است.

۴. ممکن است بسیاری از ما بگ های پارچه ای را فقط برای خرید از خواربارفروشی یا تره‌بار استفاده کنیم. اما بگ های پارچه ای می‌توانند در هر خریدی همراه شما باشند؛ از خرید مایحتاج خانه و لباس، تا خرید کتاب و لوازم تحریر. بی‌راه نیست اگر بگوییم که بگ های پارچه ای نه تنها پرکاربرد بلکه همه فن حریف هستند. هدیه دادن چنین وسیله‌ی پرمصرفی به عزیزان نمی‌تواند ایده‌ی بدی باشد.

۵. کیسه‌های پلاستیکی یک بار مصرف شل و ول هستند و بیش از حدی معین بار نمی‌توانند حمل کنند. اما بگ های پارچه ای نه تنها می‌توانند وزن‌های نسبتاً زیاد را تحمل کنند، بلکه به راحتی هم پاره نمی‌شوند. دسته‌های بگ های پارچه ای یا یکپارچه با بدنه هستند و یا محکم و تقویت‌شده دوخته شده‌اند و این بر استحکام آن‌ها می‌افزاید.

۶. یکی از ویژگی‌های مهم و کاربردی بگ های پارچه ای راحتی آن‌ها است. انواع بگ پارچه ای به راحتی تا میشوند و در گوشه‌ای از کیف یا حتی جیب لباس شما بدون مزاحمت قرار می‌گیرند‌، تا در زمان نیاز شما استفاده شوند. به این ترتیب حتی اگر خرید ناگهانی و پیش‌بینی نشده داشته باشید لازم نیست کیسه‌ی پلاستیکی استفاده کنید.

۷. بگ های پارچه ای از نظر بهداشتی هم گزینه‌هایی فوق‌العاده هستند. تمیز کردن این کیسه‌ها بسیار آسان است، به همین دلیل لازم نیست نگران بوی بد گرفتن یا آلوده شدن آن‌ها با باکتری باشید. این نکته مخصوصاً زمانی اهمیت ویژه پیدا میکند که دوستی که آن را هدیه گرفته از بگ های پارچه ای برای حمل مواد غذایی استفاده کند.

۸. تقریبن در تمام خانه‌ها در یک گوشه که معمولاً در آشپزخانه است، صحنه‌ی توده‌ی بزرگی از کیسه‌های پلاستیکی در هم و برهم دیده می‌شود. این توده‌ی پلاستیکی بزرگ نه تنها از نظر بصری بسیار نازیبا است، بلکه فضایی را نیز اشغال می‌کند. هدیه دادن بگ های پارچه ای به عزیزان‌تان یک قدم بزرگ برای از بین بردن چنین صحنه‌ای در خانه‌ی او خواهد بود.

۹. وقتی که شما بگ های پارچه ای را به عزیزان خود هدیه می‌دهید و آن‌ها از این بگ های پارچه ای استفاده می‌کنند، پیامی مهم را به همه‌ی کسانی منتقل می‌کنند که در طول روز آنان را می‌بینند؛ مسئولیت‌پذیری و تعهد در برابر محیط زیست و آیندگان. این کار می‌تواند آگاهی را در زمینه‌ی مضرات کیسه‌های پلاستیکی و تولید زباله بالا ببرد و دیگران را نیز به استفاده از بگ های پارچه ای تشویق کند.

۱۰. بسیاری از انواع بگ پارچه ای را هنرمندان کوچک و ناشناس و صاحبان کسب‌وکارهای محلی کوچک تولید و تزیین می‌کنند. خرید کردن از این مشاغل خانگی کوچک به ترویج شیوه‌های عادلانه‌ی تجارت و گردش مالی بهتر و منصفانه‌تر کمک می‌کند. شما با هدیه دادن بگ های پارچه ای به شکلی غیرمستقیم از کسب‌وکارهای خرد و خصوصاً زنان مستقلی که این کسب‌وکارها را اداره می‌کنند، حمایت می‌کنید.

آنچه خواندید تنها بخش کوچکی از مزایای هدیه دادن بگ های پارچه ای بود. بگ های پارچه ای قابل استفاده‌ی مجدد می‌توانند به عنوان آغازگر گفت‌وگو درباره‌ی اهمیت کاهش زباله‌های پلاستیکی و پیش گرفتن سبک زندگی پایدار باشند و به افزایش آگاهی در میان دوستان و اعضاء خانواده کمک کنند.
هدیه و استفاده‌ی بگ های پارچه ای قابل استفاده‌ی مجدد نیاز به تصمیم‌گیری آگاهانه دارد و آگاهی را درباره‌ی تأثیر انتخاب‌های ما بر محیط زیست تشویق و به طور کلی سبک زندگی پایدارتری را ترویج می‌کند.
با استفاده از بگ های پارچه ای قابل استفاده‌ی مجدد، شما الگویی مناسب برای دنبال کردن به دیگران ارائه می‌دهید. هدیه‌ی شما می‌تواند افراد را ترغیب کند تا عادت های دوستدار محیط زیست در پیش بگیرند و تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند.