ارتباط با ما 02188062931

کاربردهای بگ پارچه ای کوچک و بزرگ در زندگی روزمره

کاربردهای بگ پارچه ای کوچک در زندگی روزمره شاید هیچ چیز در زندگی ما به اندازه‌ نظم باعث آرامش نباشد. نظم عاملی است که می‌توانیم با اختیار خود آن را به زندگی‌مان بیافزاییم و از نتایجش شگفت‌زده شویم. راه های بسیار متنوعی برای نظم بخشیدن به زندگی وجود دارد. از آن جایی که تولید انواع ...

کاربردهای بگ پارچه ای کوچک
[rt_reading_time] دقیقه
0 دیدگاه
تیم تولید محتوای گروه صنعتی مشکات

کاربردهای بگ پارچه ای کوچک در زندگی روزمره

شاید هیچ چیز در زندگی ما به اندازه‌ نظم باعث آرامش نباشد. نظم عاملی است که می‌توانیم با اختیار خود آن را به زندگی‌مان بیافزاییم و از نتایجش شگفت‌زده شویم. راه های بسیار متنوعی برای نظم بخشیدن به زندگی وجود دارد. از آن جایی که تولید انواع بگ پارچه بخش بزرگی از محصولات ما را در گروه صنعتی مشکات تشکیل می‌دهد، امروز در این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات به شما از کاربردهای بگ پارچه ای کوچک و بزرگ خواهیم گفت. اگر شما هم دوست دارید که با چند بگ پارچه ای ساده محیط زندگی خود را سامان و نظم ببخشید تا پایان این مقاله همراه‌مان باشید.

کاربردهای بگ پارچه ای کوچک

تهیه و ساخت انواع بگ پارچه ای

قبل از توضیح کاربردهای بگ پارچه ای کوچک و بزرگ بد نیست به انواع آن نیز بپردازیم. گرچه شما می‌توانید انواع بگ پارچه ای طرح دار و بگ پارچه ای ساده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از گروه صنعتی مشکات تهیه کنید، اما تهیه کردن انواع بگ پارچه ای در خانه نیز کار چندان مشکلی نخواهد بود. ممکن است فکر کنید برای این کار به چرخ خیاطی نیاز دارید و باید از هنر خیاطی هم سر در بیاورید. اما باید بگوییم با کمی خلاقیت و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب میتوانید حتی بدون نیاز به مهارت خاص یا ابزار گران قیمت انواع بگ پارچه ای را متناسب با نیاز خود بسازید.

مزایا و کاربردهای بگ پارچه ای بزرگ

استفاده از بگ پارچه ای چه در هنگام خرید باشد و چه موقع سامان دادن به محیط زندگی مزیت‌ های فراوانی دارد:

  1. اگر با استفاده از خرده پارچه های موجود در خانه یا لباس های غیر قابل استفاده انواع بگ پارچه ای را بسازید، از وسایلی که جا اشغال کرده و به نظر بدون مصرف میرسند وسایلی کاربردی ساخته‌اید و این نوعی بازیافت است که برای محیط زیست فایده بسیاری دارد.
  2. استفاده از کیسه های پلاستیکی و حتی ارگنایزر (نظم دهنده) پلاستیکی این روزها بیش از همیشه معمول است. اما استفاده از چند بگ پارچه ای طرح دار یا حتی چند بگ پارچه ای ساده میتواند جایگزین شوند. جایگزین کردن نظم دهنده پلاستیکی با انواع بگ پارچه ای گام مهمی در کنترل و کاهش مصرف پلاستیک در زندگی روزمره ما است.
  3. اگر فرزند خردسال دارید یا کودکانی در اطراف شما هستند میتوانید آنان را هم در ساخت چند بگ پارچه ای ساده شریک کنید. با آنها درباره محیط زیست و اثرات پلاستیک بر آن صحبت کنید و کاربردهای بگ پارچه ای کوچک یا بزرگ را برایشان توضیح دهید. همچنین میتوانید از آن‌ها بخواهید که کاربردهای بگ پارچه ای کوچک را با فکر و خلاقیت خود گسترش دهند و یا با رنگ بگ پارچه ای طرح دار بسازند. مفاهیمی چون دوستی و مراقبت محیط زیست اگر از کودکی نهادینه شوند در آینده و به تدریج تأثیرات عمیق خود را نشان خواهند داد.

کاربردهای بگ پارچه ای کوچک در آشپزخانه

شاید شما هم برای مرتب کردن و سامان بخشیدن حبوبات، غلات و … از بانکه های شیشه ای استفاده کنید. خوب است بدانید که از مهم ترین کاربردهای بگ پارچه ای کوچک و البته بگه پارچه ای بزرگ این است که جایگزین همین بانکه ها شود. این کیسه ها در مقایسه با بانکه شیشه ای عمر طولانی تری دارند و مثل آن ها شکستنی نیستند. از دیگر کاربردهای بگ پارچه ای کوچک در آشپزخانه میتوان به نگهداری سبزی های خشک و گیاهان دارویی اشاره کرد. با این ترفند، این محصولات از گزند حشرات یا گرد و غبار در امان هستند و بدون این که با کیسه پارچه ای واکنش دهند، رنگ و عطر و بو و صد البته خاصیت خود را هم مانند روز اول حفظ می‌کنند.

همچنین بخوانید : چاپ روی بگ پارچه ای

کاربردهای بگ پارچه ای کوچک برای هدیه

هدیه دادن و هدیه گرفتن همیشه باعث شادی و نزدیک شدن قلب‌ها میشود اما تا به حال فکر کرده‌اید کاغذ کادو که برای پوشاندن و زیباتر کردن همین هدایا استفاده میشوند تا چه حد می‌توانند برای محیط زیست مضر باشند؟ کاغذهایی که اغلب بیش از چند ساعت استفاده نمی‌شوند و خیلی اوقات پاره پاره و تبدیل به زباله میشوند. شاید شما هم وقتی می‌بینید که پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ‌تان کاغذ کادویی که به آنها دادید با دقت باز میکنند و تا میزنند تا برای هدیه دیگری استفاده کنند میخندیدید. اما این یکی از رفتارهای مسئولانه در برابر محیط زیست است. شما میتوانید به جای کاغذ کادو از بگ پارچه ای طرح دار استفاده کنید.
انواع بگ پارچه ای با اندازه های مختلف در بازار موجود است و شما با توجه به اندازه هدیه خودتان میتوانید یکی انتخاب کنید. خوشبختانه این کیسه بعد از هدیه داده شدن دوباره استفاده میشود و دور ریخته نمیشود.

یکی از جالب ترین کاربردهای بگ پارچه ای

نذری دادن بخش مهمی از فرهنگ مذهبی ما را تشکیل میدهد. بعید است شما تا به حال یک کیسه آجیل مشکل گشا نذری نگرفته، از خوردنش لذت نبرده باشید و برای حاجت گرفتن صاحب نذر دعا نکرده باشید. اما آیا فکر کرده‌اید که این نذر را که معمولاً در کیسه های کوچک پلاستیکی پخش میشود با تعدادی بگ پارچه ای ادا کنید؟ اگر نظر ما را بخواهید پخش کردن نذری در کیسه پارچه ای باعث میشود زودتر به خواست دلتان برسید، زیرا در راه آن به مادر عزیز زمین صدمه ای نزده‌اید و دعای او هم همراه شماست.

دیگر کاربردهای ساک دستی پارچه ای کوچک

کاربردهای بگ پارچه ای کوچک بسیار متنوع است. در ادامه به چند مورد از کاربردهای بگ پارچه ای کوچک اشاره خواهیم کرد.

– عینک آفتابی که نقش مهمی در سلامت بینایی ما بازی میکند، معمولاً گران قیمت نیز هست و باید از آن به خوبی مراقبت کرد، خصوصاً در مقابل خط و خش بر روی عدسی. بگ پارچه ای کوچک میتواند یک محافظ عالی برای عینک آفتابی شما باشد

– اگر مراسم عروسی شما یا یکی از نزدیکان شما در پیش است و به فکر گیفت عروسی و نامزدی هستید، چند بگ پارچه ای کوچک میتواند پاسخ مشکل شما باشد. پیشنهاد میکنیم این کیسه ها را با گلبرگ خشک گل های معطر، فال حافظ، نقل یا شکلات پر کنید و برای تزئین از ربان رنگی استفاده کنید.

کاربردهای انواع بگ پارچه ای خصوصاً بگ پارچه ای کوچک به همین جا ختم نمی‌شود. در بخش نظرات شما هم کاربرد تازه ای برای انواع بگ پارچه بگویید.

 

اینستاگرام ما : https://instagram.com/meshkatind