راهنمای گرفتن عکس کیف دستی پارچه ای با دوربین موبایل برای تولیدکنندگان خانگی

راهنمای گرفتن عکس کیف دستی پارچه ای با دوربین موبایل برای تولیدکنندگان خانگی در سال‌هایی نه چندان دور بهترین شغلی که مادران و پدران برای فرزندان خود تصور می‌کردند، دکتر و مهندس شدن و یا استخدام در یک شرکت ترجیحاً دولتی بود. امروزه افراد دیگر مانند گذشته فکر نمی‌کنند و بسیاری از آن‌ها در فکر […]

...
مطالب ما را هم‌رسانی کنید.
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
X
Email

راهنمای گرفتن عکس کیف دستی پارچه ای با دوربین موبایل برای تولیدکنندگان خانگی

در سال‌هایی نه چندان دور بهترین شغلی که مادران و پدران برای فرزندان خود تصور می‌کردند، دکتر و مهندس شدن و یا استخدام در یک شرکت ترجیحاً دولتی بود. امروزه افراد دیگر مانند گذشته فکر نمی‌کنند و بسیاری از آن‌ها در فکر یا در حال راه انداختن کسب‌وکار کوچک خودشان هستند. شغل‌های تولیدی خانگی در این میان بسیار محبوب هستند. در بین انتخاب‌های فراوان برای تولید در خانه دوخت بگ پارچه ای ساده نیز به شدت پرطرفدار است. خانم‌ها و آقایان بسیاری هستند که در خانه با دوخت بگ پارچه ای ساده کسب درآمد می‌کنند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید و می‌خواهید فروش خود را در فضای بی‌نهایت اینترنت بالاتر ببرید، باید تمرکز بالایی بر تهیه عکس کیف دستی پارچه ای تولیدشده‌ی خود بگذارید‌. در این مقاله به شما نکاتی بسیار کلیدی خواهیم گفت که با رعایت آن‌ها می‌توانید عکس کیف دستی پارچه ای را به زیباترین شکل ممکن ثبت کنید و خریداران بیشتری را متقاعد به خرید و سفارش بگ پارچه ای کنید. تا پایان این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات با ما همراه باشید.

آیا عکس کیف دستی پارچه ای می‌تواند مشتری بیشتری جذب کند؟

بله، البته که عکس کیف دستی پارچه ای، به خصوص اگر باکیفیت باشد اثر بسیار خوبی بر جذب مشتری، فروش و سفارش بگ پارچه ای دارد، چون:

۱. به برند و کسب‌وکار شما اعتبار می‌بخشند. وقتی مشتریان شما ببینند که زمان و انرژی خود را برای ارائه کردن بهترین انواع عکس کیف دستی پارچه ای تولید خود کرده‌اید، بدون شک به شما بیشتر اعتماد می‌کنند و این اطمینان و اعتماد زمینه‌ای برای سفارش بگ پارچه ای به شما است.

۲. جزئیات، زیبایی و ظرافت کار شما را به خوبی نمایش می‌دهد. وقتی عکس کیف دستی پارچه ای به خوبی و با دقت گرفته شده باشد، مشتری می‌توانند امکانات و مزیت‌های کار شما را به خوبی ببیند. این به تصمیم‌گیری بهتر و خرید مطمئن‌تر کمک می‌کند و باعث می‌شود مشتری مطمئن باشد دقیقاً همان محصول با همان مختصات درون عکس را می‌خرد و دریافت می‌کند.

۳. ارزش واقعی اثر هنری شما با گرفتن عکس کیف دستی پارچه ای درک می‌شود. حتماً برای شما هم پیش آمده است که قصد خرید محصولی را داشته باشید (به خصوص یک محصول هنری و ساخت دست)، اما وقتی از قیمت آن خبردار شدید، از خرید پشیمان می‌شوید چون به نظر می‌رسد این کار به اندازه‌ی قیمتش ارزشمند نیست. شما با تهیه کردن عکس کیف دستی پارچه ای به شکلی زیبا، دقیق و باکیفیت می‌توانید به مشتری کمک کنید ارزش واقعی کار شما را از طریق دیدن عکس کیف دستی پارچه ای درک کند و متقاعد شود آن را بخرد.

کیف دستی پارچه ای

مهم‌ترین نکات ثبت عکس کیف دستی پارچه ای

هنر عکاسی یک جهان بی‌انتها است و پس از آموختن مقدمات، با تکیه بر دانش و خلاقیت می‌توان در آن آثاری فوق‌العاده زیبا خلق کرد. در نگاه اول عکاسی از یک یا چند بگ پارچه ای ساده به نظر ساده می‌آید و نکته‌ی خاصی ندارد. اما در عمل این‌طور نیست. در این بخش از مقاله به شما نکاتی طلایی برای ثبت عکس کیف دستی پارچه ای خواهیم گفت که رعایت آن‌ها می‌تواند سفارش بگ پارچه ای را به سوی کارگاه کوچک شما گسیل کند. اگر شما هم دوست دارید با گرفتن تعداد زیادی سفارش بگ پارچه ای به کارگاه خود رونق ببخشید، از خواندن این بخش مقاله غفلت نکنید.

۱. نورپردازی طبیعی:

نورپردازی یکی از مهم‌ترین عناصر در عکاسی است. برای گرفتن بهترین عکس کیف دستی پارچه ای، نورپردازی اهمیتی ویژه دارد. شما برای این کار نیازی به ابزار و امکانات گران و پیشرفته ندارید و کافی است از خورشید خانم زیبا وقتی در آسمان بدون ابر است، کمک بگیرید. با استفاده از نور طبیعی خورشید، در کنار منبع نوری مانند پنجره‌ی باز و بدون پرده یا در فضای باز و بدون سقف عکاسی کنید. این کار کمک می‌کند بافت‌ها و رنگ‌های درون عکس کیف دستی پارچه ای به نزدیک‌ترین حالت به واقعیت ثبت شوند. به این شکل مشتری با دیدن عکس کیف دستی پارچه ای، انگار آن را به طور حضوری می‌بیند و خرید می‌کند.

۲. پس‌زمینه‌ی مناسب:

دومین نکته‌ی حائز اهمیت در ثبت عکس کیف دستی پارچه ای، انتخاب یک پس‌زمینه‌ی مناسب است. منظور از پس‌زمینه‌‌ی مناسب، پس‌زمینه‌ای ساده و بدون طرح‌ها شلوغ است، که ترجیحاً طرح و رنگی خنثی داشته باشد. در این صورت در عکس کیف دستی پارچه ای، تمرکز تنها بر روی سوژه یعنی بگ پارچه ای دوخته شده در کارگاه خانگی شما است.

۳. کیفیت و وضوح بالا:

سومین عامل مهم در گرفتن عکس کیف دستی پارچه ای وضوح و کیفیت تصاویر است. از قرار دادن تصاویر تار و پیکسل پیکسل به شدت پرهیز کنید. یکی از عواملی که می‌تواند چنین نتیجه‌ای رقم بزند، زوم کردن بیش از اندازه است.

۴. ترکیب‌بندی:

چهارمین عنصر مهم در ثبت عکس کیف دستی پارچه ای، توجه به ترکیب‌بندی عکس‌ها است.  در انتخاب زاویه و ترکیب‌بندی عکس خلاق و جسور باشید، تا بهترین‌ها را کشف کنید. رعایت این مورد اثر مهمی در جذاب‌تر شدن نتیجه‌ی نهایی عکاسی شما دارد.

نکاتی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی

اکنون شما به خوبی می‌دانید که چرا گرفتن عکس کیف دستی پارچه ای با کیفیت و دقت اهمیت دارد و چگونه می‌توان به این کیفیت و دقت افزود. در بخش پایانی مقاله به چند نکته درباره‌ی فعالیت در شبکه های اجتماعی و چطور استفاده کردن از عکس کیف دستی پارچه ای که خودتان گرفته‌اید اشاره می‌کنیم. این نکات اگرچه در ظاهر بسیار ساده هستند، اما می‌توانند تغییرات بزرگ و مثبتی در کسب‌وکار خانگی و کوچک شما به وجود بیاورند.

۱. سعی کنید عکس‌هایی که در شبکه های اجتماعی قرار می‌دهید از یک تم کلی پیروی کنند. سبک ادیت عکس، پس‌زمینه و استفاده از اکسسوری خاص و مشترک، به شما کمک می‌کنند یک ظاهر منسجم و مهم‌تر از آن هویت بصری بسازید.

۲. کپشن یا شرحی را که برای هر عکس کیف دستی پارچه ای می‌نویسید، دست کم نگیرید. تلاش کنید با زبانی قانع‌کننده و جذاب درباره‌ی محصولی که ساخته‌اید داستان‌سرایی کنید و بینندگان را ترغیب کنید اطلاعات بیشتری درباره‌ی کار شما بخواهند. استفاده از شکلک‌ها و CTA (Call to Action) نیز در نوشتن شرح خوب برای عکس‌ها اهمیت دارند.

۳. یکی از بهترین کارهایی که می‌تواند به برند شما اعتبار ببخشد و اعتماد مشتریان را جلب کند، پیام رضایت همراه با عکس از مشتریان است. از مشتریان خود بخواهید که عکس کیف دستی پارچه ای خود را که از شما خریده‌اند در حساب‌ شبکه های اجتماعی خود قرار دهند و یا آن را برای شما بفرستند.

۴. نظم در قرار دادن عکس کیف دستی پارچه ای در صفحات شبکه های اجتماعی مانند نظم در هر کاری بسیار اهمیت دارد و اثر مثبت آن غیر قابل انکار است. با نظم در قرار دادن عکس، فعال ماندن و درگیر کردن مخاطب می‌توانید فروش بگ های پارچه ای خود را بالا ببرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : meshkatind@