021-88062931

هر رنگ از کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی چه پیامی به مشتری می‌دهد؟

این روزها که کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی به یک روش معمول تبلیغات برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است و کم‌کم شیوه‌ای معمول برای تبلیغات به نظر می‌رسد، یکی از راه‌هایی که می‌توانید سفارش کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی خود را خاص‌تر از رقبای دیگرتان کنید، دقت در انتخاب رنگ و یا سفارش […]

...

این روزها که کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی به یک روش معمول تبلیغات برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تبدیل شده است و کم‌کم شیوه‌ای معمول برای تبلیغات به نظر می‌رسد، یکی از راه‌هایی که می‌توانید سفارش کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی خود را خاص‌تر از رقبای دیگرتان کنید، دقت در انتخاب رنگ و یا سفارش بگ پارچه ای طرح دار است. بیشتر تولیدکنندگان کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی در صورت سفارش مدل‌های طرح‌دار، هزینه‌‌ای اضافه‌تر از قیمت ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی دریافت نمی‌کنند یا هزینه‌ای ناچیز دریافت می‌کنند.

همانطور که گفتیم انتخاب رنگ کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی برندتان می‌تواند وجه تمایز شما از دیگر برندهای که کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی دارند، باشد و حتی پیامی خاص را در لفافه به مشتریان شما انتقال دهد. پس دقت و تفکر پیش از انتخاب رنگ کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی اهمیت بالایی دارد. ما در این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات به شما درباره‌ی معانی و تأثیرات هر رنگ در برندینگ و پیام انتخاب آن برای کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی خواهیم گفت.

رنگبندی کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی

آیا در انتخاب رنگ کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی محدودیتی وجود دارد؟

خوشبختانه به طور کلی محدودیتی برای انتخاب رنگ در پارچه‌‌ی اسپان باند که اغلب کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی با آن درست می‌شود، وجود ندارد. البته باید در نظر داشت که که گزینه‌های موجود برای انتخاب رنگ کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی از جنس اسپان باند بسته به فرآیند تولید و کاربرد می‌تواند متفاوت باشد.

رایج‌ترین روش رنگ‌آمیزی کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی از جنس اسپان باند اضافه کردن رنگدانه (pigment) یا رنگ به پلیمر مذاب قبل از اکسترود شدن به الیاف است. در این روش رنگ به خوبی و کاملاً یکنواخت پخش می‌شود. دومین روش رایج رنگ‌آمیزی کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی پوشاندن سطح پارچه با رنگ پس از تولید یا همان چاپ است.

این روزها انواع و اقسام کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی در رنگ‌های متنوعی قابل سفارش است و در بیشتر موارد قیمت ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی با تغییر رنگ عوض نمی‌شود.

هر رنگ کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی چه اثری در برندینگ دارد؟

همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید با انتخاب رنگ کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی برندتان پیام‌های مختلف مد نظر خود را به مشتریان به شکلی نامحسوس برسانید. اما آیا می‌دانید معانی پنهان هر کدام از این رنگ‌ها در برندینگ چیست؟ در این بخش از مقاله به طور مختصر و خلاصه درباره‌ی هر رنگ، مفاهیم روانشناختی آن و اثری که در برندینگ کسب‌وکارتان خواهد داشت، می‌گوییم.

سبز: رنگ سبز در برندینگ می‌تواند مفاهیم مثبت و منفی متفاوتی را در ذهن مخاطبان تداعی کند. اما به طور کلی می‌توان گفت رنگ سبز اغلب با موضوعات و مفاهیمی چون طبیعت، رشد، طراوت، هماهنگی و پایداری مرتبط است. این رنگ مخصوصاً برای کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی برندهای پیشنهاد می‌شود که محصولات سبز و دوستدار محیط زیست یا روش های بدون خشونت علیه طبیعت و حیوانات برای تولید دارند، می‌توانند از رنگ سبز استفاده کنند. رنگ سبز همچنین نمادی از نوزایی، تجدید و آغازی دوباره است و برای کسب‌وکارهایی در زمینه‌ی فناوری‌های نوظهور، توسعه‌ی فردی و سلامت و تندرستی نیز انتخابی عالی است تا هویت برند خود را با آن تکمیل کنند.

قرمز: قرمز رنگی پر از هیجان است که به سرعت توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. عشق، اشتیاق، شدت، انرژی، هیجان، جسارت، قدرت و اعتماد به نفس تنها بخشی از مفاهیمی هستند که می‌توانید با سفارش کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی قرمز یا استفاده از رنگ قرمز در هویت بصری خود القاء کنید.

رنگ قرمز می‌تواند برای برندینگ کسب‌وکارهایی مرتبط با خودرو، ورزش و حتی فناوری فوق‌العاده باشد. رنگ قرمز با مفهوم اشتیاق و جذابیت نیز به شدت وابسته است و از این رو به برندهایی در حوزه‌ی مد، زیبایی و سرگرمی نیز پیشنهاد می‌شود. از نکات جالب درباره‌ی رنگ قرمز گره خوردن آن با مفهوم موفقیت، شانس و کامیابی در بعضی از فرهنگ‌ها همچون فرهنگ چینی است. از سوی دیگر همین رنگ در بعضی دیگر از فرهنگ‌ها مفهوم هشدار و خطر دارد.

همچنین بخوانید :

انتخاب رنگ ساک دستی پارچه ای

آبی: آبی رنگی است که پیش از هر چیز تداعی‌گر آبی آسمان و آبی آب‌ها است. این دو عنصر طبیعت نقش مهمی در بقا و امرار معاش بشر داشته است و به همین دلیل می‌تواند رنگ آبی را با مفهوم پایداری و اطمینان گره بزند. شرکت‌های بیمه، یا کسب‌وکارهایی مرتبط با بهداشت و درمان نیز می‌توانند برای تبلیغات و برندینگ خود از کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی آبی استفاده کنند.

جالب است بدانید که گرچه در غالب فرهنگ‌های جهان آبی معنای ثبات، اطمینان و آرامش دارد، اما در بعضی از فرهنگ‌ها خصوصاً در شرق آسیا می‌تواند اشاره به اندوه و ماتم نیز داشته باشد. در زبان انگلیسی هم اصطلاحی وجود دارد که افراد در جواب احوال‌پرسی برای گفتن این که غمگین هستند می‌گویند I feel blue.

نارنجی: این رنگ می‌تواند مفهوم‌هایی چون دوستی، انرژی، خلاقیت، گرما، احساسات، جنب و جوش، نوآوری و مقرون به صرفه بودن را به ذهن بیاورد. کسب‌وکارهایی مرتبط با صنعت مهمان‌نوازی و صنایع غذایی می‌توانند به بهترین نحو از رنگ نارنجی در هویت بصری، لوگو یا کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی خود استفاده کنند. پویایی، جوانی و نوآوری نیز از مفاهیمی هستند که پشت رنگ نارنجی مخفی شده است و می‌تواند برای کسب‌وکارهای صنعت تبلیغات یا طراحی نیز مناسب باشد. از طرفی برای کسب‌وکارهایی که خدمات با قیمت مناسب یا کالا با تخفیف‌های دائمی ارائه می‌دهند نیز استفاده از رنگ نارنجی مناسب است.

زرد: رنگ زرد پیش از هر چیزی یادآور نور و روشنایی خورشید و به دنبال آن فصل تابستان است. گرما، امیدواری و خوش‌بینی، سرگرمی، بازیگوشی و خلاقیت از جمله‌ی مفاهیمی است که می‌توان از رنگ زرد دریافت کرد. اگر برندی دارید که بر روی جوانان به عنوان مخاطب سرمایه‌گذاری کرده است، رنگ زرد انتخاب خوبی برای طراحی لوگو، هویت بصری یا سفارش کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی چنین برندهایی است. مثلاً اگر کسب‌وکار شما در حوزه‌ی سرگرمی یا صنعت تفریح است، می‌توانید به خوبی از مزایای رنج زرد در تبلیغات خود بهره ببرید.

بنفش: رمانس، عشق، زنانگی، خلاقیت، تخیل، ثروت، تجملات و لوکس بودن مفاهیمی هستند که می‌توانید با رنگ بنفش به مشتریان و بینندگان القاء کنید. صنایع خلاقانه و هنری، برندهای لوکس با محصولات محدود، محصولات مخصوص زنان و صنایع مد همه و همه می‌توانند از رنگ بنفش برای تبلیغات، طراحی هویت بصری و لوگو یا سفارش کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره جهت انتخاب رنگ ساک دستی پارچه ای با ما تماس بگیرید :

021-88062931 | crm@25bag.com | اینستاگرام ما : meshkatind