021-88062931

ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی کاغذی؟

ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی کاغذی؟ ساک دستی پارچه ای، انواع بگ پارچه ای و ساک‌های دستی کاغذی، مدت‌ها است که میان مردم و نیز صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها رواج پیدا کرده است. بسیاری از انواع بگ‌های پارچه ای و ساک‌های دستی کاغذی و مقوایی به عنوان هدایای تبلیغاتی از طرف کسب‌وکارها به […]

...
ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی کاغذی؟

ساک دستی پارچه ای، انواع بگ پارچه ای و ساک‌های دستی کاغذی، مدت‌ها است که میان مردم و نیز صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها رواج پیدا کرده است. بسیاری از انواع بگ‌های پارچه ای و ساک‌های دستی کاغذی و مقوایی به عنوان هدایای تبلیغاتی از طرف کسب‌وکارها به افراد و مشتریان داده می‌شود. بسیاری از صاحبان صنایع و مشاغل نیز برای ارائه‌ی خدماتشان نیاز به بگ پارچه‌ای یا مقوایی دارند.

حال ممکن است برایتان این سوال به وجود آمده باشد که استفاده از انواع بگ پارچه ای انتخاب مناسب‌تری است یا استفاده از ساک‌های دستی کاغذی و مقوایی؟ در این یادداشت به بررسی ویژگی‌های هرکدام می‌پردازیم.

ساخت بگ پارچه ای و ساک دستی کاغذی

برای تولید ساک دستی پارچه ای معمولا از پارچه‌های بی‌بافت که به نام اسپان باند معروفند، استفاده می‌شود. پارچه‌ی اسپان باند ویژگی‌های خاصی دارند که آن‌ را به گزینه‌ی عالی برای استفاده کردن تبدیل کرده است.

انواع بگ پارچه ای را می‌توان با پارچه‌ی اسپان باند تهیه کرد؛ پارچه‌ی اسپان باند مورد نیاز برای تولید ساک دستی پارچه ای را می‌توان به صورت یک لایه یا چند لایه سفارش داد. تنوع رنگ‌بندی در پارچه‌ی اسپان باند بسیار بالاست و چاپ لوگو، شعار تبلیغاتی یا طرح خاص نیز بدون مشکل روی ساک پارچه‌ ای انجام می‌شود. علاوه بر این، بگ پارچه ای قابل شستشو است، تحمل وزن بالایی دارد و می‌توان بارها و بارها از آن استفاده کرد.

در مقابل برای تولید ساک کاغذی، باید از کاغذ و مقوا استفاده کرد. امکان چاپ طرح‌های مختلف مانند نام، لوگو و … روی ساک‌های کاغذی امکان‌پذیر است. اما در مقابل تحمل وزن این نوع ساک‌ها پایین است و ممکن است به سادگی پاره یا سوراخ شوند. ساک‌های کاغذی را نمی‌توان شست و معمولا نمی‌توان چندبار مورد استفاده قرار داد.

ساک دستی پارچه ای

دوستداران محیط زیست: بگ پارچه ای یا کاغذی؟

وقتی صحبت از استفاده‌ی محصولات پارچه‌ای، کاغذی و حتی پلاستیکی به میان می‌آید، نباید یک عامل مهم در انتخاب بهترین محصول را فراموش کرد: دوستدار محیط زیست بودن!

از میان سه محصولی که به آن‌ها اشاره شد، ساک‌های پلاستیکی و نایلونی، کمترین میزان سازگاری با محیط زیست را دارند. برای تولید ساک‌های پلاستیکی از منابع انرژی تجدیدناپذیر مانند نفت استفاده می‌شود. اما عموم محصولات پلاستیکی بعد از مدت کوتاهی کیفیت و کارآیی قبل را از دست می‌دهند و سر از سطل زباله درمی‌آورند. مشکل دیگر، تجزیه نشدن محصولات پلاستیکی است؛ پلاستیک‌ها برای تجزیه شدن و بازگشتن به محیط زیست چیزی در حدود پانصد تا هزارسال زمان نیاز دارند. نمی‌توان از میزان آلودگی که به این صورت در خاک و یا آب تولید می‌کنند نیز چشم پوشید.

پلاستیک‌ها، به ویژه کیسه‌های پلاستیکی و انواع پلاستیک‌هایی که برای بسته‌بندی محصولات استفاده می‌شوند، مشکل دیگری نیز تولید کرده‌اند و آن تهدید جان حیوانات است. بسیاری از حیوانات چه در خشکی و چه در دریا به دلیل بلعیدن کیسه‌های پلاستیکی خفه شده و جانشان را از دست داده‌اند.

اما بازیافت و بازگشت به طبیعت در ساک‌های کاغذی و بگ‌ پارچه ای به چه صورت است؟

همچنین بخوانید : سبک زندگی پسماند صفر 

ساک‌های کاغذی تجزیه می‌شوند و به طبیعت برگردند. علاوه بر این قابلیت بازیافت شدن را هم دارند. البته نباید فراموش کرد که کاغذ‌های برچسب‌دار، کاغذهای سلفون‌دار و کاغذهایی که روکش براق دارند، قابل بازیافت نیستند. به همین دلیل ساک‌هایی که چاپ دارند، یا مثلا لیوان‌های یکبار مصرف کاغذی طرح‌دار، قابل بازیافت نیستند و به عنوان زباله به طبیعت برمی‌گردند.

بگ‌های پارچه‌ای قابلیت تجزیه پذیری دارند. همچنین می‌توان انواع بگ‌ پارچه ای و ساک دستی پارچه ای را بازیافت کرد. بنابراین در میان تمام گزینه‌های مطرح شده، استفاده از بگ پارچه ای، شاپینگ بگ‌ پارچه ای و کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی برای کسب‌وکارها مناسب‌تر است.

ویژگی‌های ظاهری بگ پارچه ای و ساک کاغذی

یکی از دلایلی که سبب می‌شود کسب‌وکارها به استفاده از کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی روی بیاورند، ویژگی‌های ظاهری آن است. این ویژگی‌ها را باهم مرور می‌کنیم:

انواع بگ پارچه‌ ای را می‌توان به دفعات بسیار زیاد استفاده کرد. تحمل وزن بالا، قابل شستشو بودن بگ پارچه ای و نیز حفظ ظاهر شکیل و زیبا در بگ‌ پارچه ای طرح‌دار سبب شده تا بگ پارچه ای به گزینه‌ای مناسب تبدیل شود. بگ پارچه ای با تا شدن، از شکل نمی‌افتد. اگر وسیله‌ی سنگینی در بگ‌های پارچه‌ای قرار دهیم، پاره نمی‌شود و استحکام و شکل ظاهری‌اش نیز تغییر نمی‌کند.

چاپ بگ پارچه ای

چاپ بگ پارچه ای یک ویژگی دیگر است که امکان تبلیغ را برای ما فراهم می‌کنید. اگر صاحب کسب‌وکار خاصی هستید و دوست دارید مشتریانتان برایتان تبلیغ کنند می‌توانید از گزینه‌ی چاپ روی بگ پارچه ای استفاده کنید. به این ترتیب، ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی، هرکجا که برود، لوگو، نام یا شعار برند شما را برایتان تبلیغ می‌کند.

قیمت ساک دستی پارچه ای

قیمت ساک دستی پارچه ای و ساک‌های کاغذی و حتی پلاستیکی یکی از شاخص‌هایی است که باید در نظر گرفت. اگر قرار باشد برای تبلیغ کسب‌وکارتان از ساک دستی پارچه ای استفاده کنید و احساس احترام را به مخاطبانتان هدیه کنید، بگ پارچه ای انتخابی مناسب‌تر است. متریال استفاده شده در تولید ساک دستی پارچه ای، متریال مرغوبی است که قابلیت‌هایی مانند مقاومت و تحمل وزن بالا، قابل شستشو بودن، حفظ ظاهر شکیل و زیبای اولیه، قابلیت چاپ روی بگ پارچه ای و … را دارد.

در نهایت برای سفارش ساک دستی پارچه ای باید تمام این موارد را در نظر داشت. با توجه به تمام مزیت‌هایی که انواع بگ پارچه ای نسبت با ساک دستی کاغذی و ساک‌های پلاستیکی و نایلونی دارد، خرید بگ پارچه ای ساده و یا طرحدار مناسب‌تر است. قیمت نهایی نیز مقرون به صرفه‌تر است.

سفارش ساک دستی پارچه ای

برای خرید بگ پارچه ای ساده، بگ پارچه ای تبلیغاتی و ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی و شاپینگ بگ پارچه ای، می‌توانید با ما در تماس باشید. می‌توانید با خیال راحت تولید ساک دستی پارچه ای مناسب برای کسب‌وکارتان را به ما بسپارید و از نتیجه‌ی کار لذت ببرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید