ارتباط با ما 02188062931

بگ پارچه ای جایگزینی مناسب برای کاغذ کادو

مزایای استفاده از بگ پارچه ای به جای کاغذ کادو راه‌های ابراز عشق و محبت به عزیزان به اندازه‌ی آدم‌های روی زمین متفاوت و پرشمار است. اما گمان می‌کنیم شما هم با ما هم‌عقیده باشید که هدیه دادن به دوستان، اعضاء خانواده و عزیزان یکی از بهترین راه‌های انشان دادن علاقه است. هدیه دادن به ...

بگ پارچه ای
[rt_reading_time] دقیقه
0 دیدگاه
تیم تولید محتوای گروه صنعتی مشکات

مزایای استفاده از بگ پارچه ای به جای کاغذ کادو

راه‌های ابراز عشق و محبت به عزیزان به اندازه‌ی آدم‌های روی زمین متفاوت و پرشمار است. اما گمان می‌کنیم شما هم با ما هم‌عقیده باشید که هدیه دادن به دوستان، اعضاء خانواده و عزیزان یکی از بهترین راه‌های انشان دادن علاقه است. هدیه دادن به شما امکان میدهد به عزیزان‌تان یادآوری کنید که شادی و آسایش‌شان برای شما مهم است. هدیه دادن با ایجاد تعامل نشان می‌دهد رابطه‌ای که دارید خواه بین پدر و فرزند باشد یا دو دوست و حتی دو همسر برای شما باارزش است. هدیه دادن یک راه فوق‌العاده زیبا برای ساختن خاطراتم شیرین و خوش است. هدیه دادن خصوصاً اگر با فکر انتخاب شده باشد می‌تواند به هدیه‌گیرنده یادآوری و او را تشویق کند که برای علایق و چیزهایی که او را آرام می‌کنند وقت بگذارد. تلاش‌ها، حمایت‌ها یا دستاوردهای آن‌ها را تصدیق می‌کند و به آن‌ها احساس ارزشمندی و شناخته شدن می‌دهد.

هدیه دادن به هدیه‌گیرنده نشان دهد که تلاش‌ها، حمایت‌ها یا دستاوردهایشان را تصدیق می‌کنید و به آن‌ها احساس ارزشمندی و دیده شدن می‌دهد. اما یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هدیه دادن دارد، تولید زباله‌ی فراوان است. اما در این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات به شما خواهیم گفت چطور می‌توانید با استفاده از بگ پارچه ای به هدیه دادن خود هم وجهی دوستدار محیط زیست ببخشید.

بگ پارچه ای

مزایای استفاده از بگ پارچه ای به جای کاغذ کادو چیست؟

خوشبختانه اگر بخواهیم برای کاغذ کادو جایگزین معرفی کنیم، گزینه‌های متنوعی در دسترس است اما بگ پارچه ای اولین و بهترین جایگزین کاغذ کادو است. ممکن است برای شما و حتی کسی که به او هدیه می‌دهید سؤال باشد که چرا بگ پارچه ای بهتر از کاغذ کادو است؟ در این بخش از مقاله تلاش می‌کنیم به شکلی کامل اما مختصر به این سؤال پاسخ دهیم.

پیش از هر چیز بزرگ‌ترین مزیت بگ پارچه ای به جای کاغذ کادو این است كه مثل کاغذ کادو به سرعت بی‌استفاده و تبدیل به زباله نمی‌شود. بگ پارچه ای می‌تواند بارها و بارها و حتی برای سال‌ها استفاده شود و در چرخه‌ی مصرف بماند. در عوض کاغذ کادو احتمالاً بیش از چند ساعت عمر نخواهد کرد.

بگ پارچه ای به هدیه‌ی شما ظاهری شکیل‌تر و لوکس‌تر می‌بخشد، زیرا به نظر می‌رسد که وقت و هزینه‌ی بیشتری برای انتخاب و تهیه کردنش صرف شده است.

بگ پارچه ای مناسب برای هدیه تنوع بسیار زیادی دارد. از تنوع رنگ تا جنس پارچه و اندازه، شما می‌توانید بگ پارچه ای مناسب خودتان را انتخاب و هدیه‌تان را بسته‌بندی کنید.

امروزه خرید بگ پارچه ای مثل سابق سخت، دور از دسترس یا محدود به فروشگاه‌هایی خاص و معدود نیست. شما به سادگی می‌توانید حتی از کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های کادویی یا لوازم هنری هم بگ پارچه ای مورد نظرتان را بخرید.

یکی از مزایای استفاده از بگ پارچه ای برای بسته‌بندی هدیه این است که احتمالاً کسی که هدیه را می‌گیرد بارها و بارها در موقعیت‌های گوناگونی از همان بگ پارچه ای استفاده می‌کند. یکی از مقاصد ما از هدیه دادن یادآوری علاقه و محبت‌مان است و به این ترتیب صاحب هدیه هر بار که بگ پارچه ای را ببیند یا از آن استفاده کند به یاد شما می‌افتد.

همچنین از بلاگ ما بخوانید :

چرا بگ های پارچه ای یک هدیه عالی برای عزیزانتان هستند؟

جایگزین‌هایی غیر از بگ پارچه ای

در این بخش از مقاله به چندین جایگزین برای کاغذ کادو به جز بگ پارچه ای اشاره خواهیم کرد.

  1. نقشه‌های قدیمی: سرعت تغییر شهرها و شکل گرفتن معابر و مکان‌های تازه در روزگار ما بیش از هر زمان دیگری است و همین باعث شده در خانه‌ی بسیاری از ما نقشه‌های قدیمی و کهنه‌ای باشند که دیگر کارآیی ندارند و تنها جا اشغال کرده‌اند. استفاده از این نقشه‌ها به جای کاغذ کادو یکی از بهترین راه‌ها برای بازیافت وسایل بی‌استفاده‌ی خانه و کم کردن پسماند هدیه است. حتی می‌توانید از بخش خاصی از نقشه که می‌دانید برای صاحب هدیه مهم و خاطره‌انگیز است استفاده کنید و آن را با ذوق و سلیقه‌ی خود تزیین کنید.
  2. روزنامه‌های باطله: یکی از پسماندهای خشک کاغذی که در بسیاری از خانه‌ها پیدا می‌شود و جای زیادی هم می‌گیرد، همین روزنامه‌ی باطله است. اگر نمی‌خواهید برای بسته‌بندی هدیه‌تان از کاغذ کادو یا بگ پارچه ای استفاده کنید، روزنامه‌ی باطله استفاده کنید. یک شاخه گل تازه، کمی ریسمان کنفی یا گل خشک می‌تواند جلوه‌ای زیباتر و متفاوت به هدیه‌تان ببخشید.
  3. روزنامه‌های باطله: یکی از پسماندهای خشک کاغذی که در بسیاری از خانه‌ها پیدا می‌شود و جای زیادی هم می‌گیرد، همین روزنامه‌ی باطله است. اگر نمی‌خواهید برای بسته‌بندی هدیه‌تان از کاغذ کادو یا بگ پارچه ای استفاده کنید، روزنامه‌ی باطله استفاده کنید. یک شاخه گل تازه، کمی ریسمان کنفی یا گل خشک می‌تواند جلوه‌ای زیباتر و متفاوت به هدیه‌تان ببخشید.
  4. شیشه‌های دردار: شیشه‌های دردار محصولاتی مثل مربا، ترشی و سس علاوه بر آن که می‌توانند برای نگهداری از مواد غذایی در خانه بدون استفاده از کیسه‌ی پلاستیکی یک بار مصرف عالی باشند، جایگزین‌های مناسبی برای بسته‌بندی هدیه هستند. اگر ترجیح می‌دهید به جای کاغذ کادو یا بگ پارچه ای از وسیله‌ی دیگری برای بسته‌بندی هدیه استفاده کنید، می‌توانید متناسب با اندازه‌ی هدیه‌تان از ظروف شیشه‌ای دردار استفاده کنید. با کمی خلاقیت، ربان، خرده پارچه یا دکمه که در بیشتر خانه‌ها پیدا می‌شود می‌توانید ظرف شیشه‌ای را تزیین و زیباتر کنید.
  5. دستمال آشپزخانه: این مورد شاید برای‌تان بیش از همه عجیب باشد ولی احتمالاً یکی از کاربردی‌ترین موارد این فهرست است. شما می‌توانید به جای استفاده از بگ پارچه ای و یا کاغذ کادو از یک دستمال آشپزخانه استفاده کنید. دستمال آشپزخانه برای بسته‌بندی کردن هدیه، از این جهت یک انتخاب دوستدار محیط زیست و عالی است که اول ظاهر جالب و متفاوتی به هدیه‌ی شما می‌دهد و دوم بلافاصله پس از تقدیم کردن هدیه به آشپزخانه می‌رود و برای مدت طولانی در چرخه‌ی مصرف باقی می‌ماند.
  6. جعبه‌ی محصولات خوراکی: اگر نه دوست دارید از کاغذ کادو استفاده کنید و نه از بگ پارچه ای، یک راه‌حل ارزان و بامزه برای شما داریم. بسیاری از مواد غذایی در جعبه یا بسته‌بندی‌هایی مقوایی عرصه می‌شوند و شما میتوانید از آن‌ها برای بسته‌بندی هدیه‌ی خود استفاده کنید. این بار وقتی خواستید بسته‌بندی مقوایی پودر ژله، غلات صبحانه، آرد برنج یا دراژه‌ی شکلاتی و … را دور بیندازید به خاطر داشته باشید که هر یک می‌توانند هدیه‌ی بعدی شما به عزیزان‌تان را جذاب‌تر، غافلگیر‌کننده‌تر و به‌یادماندنی‌تر کنند.

برای دریافت مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید : 02188062931 | اینستاگرام ما : meshkatind