ارتباط با ما 02188062931

چرا بگ پارچه ای تبلیغاتی یک هدیه عالی است؟

بگ پارچه ای تبلیغاتی سفارش ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی به عنوان یک هدیه‌ی تبلیغاتی یا بخشی از آن این روزها بسیار رایج و معمول است. احتمالاً همه‌ی ما تجربه‌ی دریافت هدایای تبلیغاتی‌ای را که دربردارنده‌ی یک دفترچه، خودکار و یا جاسوئیچی درون یک بگ پارچه ای کوچک بود، داریم. ممکن است فکر کنید که ...

بگ پارچه ای تبلیغاتی
[rt_reading_time] دقیقه
0 دیدگاه
ادمین

بگ پارچه ای تبلیغاتی

سفارش ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی به عنوان یک هدیه‌ی تبلیغاتی یا بخشی از آن این روزها بسیار رایج و معمول است. احتمالاً همه‌ی ما تجربه‌ی دریافت هدایای تبلیغاتی‌ای را که دربردارنده‌ی یک دفترچه، خودکار و یا جاسوئیچی درون یک بگ پارچه ای کوچک بود، داریم. ممکن است فکر کنید که این روزها دیگر یک بگ پارچه ای کوچک هدیه‌ی تبلیغاتی خوب و درخوری نیست. اما ما در این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات به شما خواهیم گفت که چرا هنوز هم تهیه کردن تعدادی بگ پارچه ای کوچک یا بزرگ از مراکز فروش عمده بگ پارچه ای فکر خوبی برای تبلیغات کسب و کار شما است.

پیشینه‌ی بگ پارچه ای تبلیغاتی به چه سالی برمی‌گردد؟

این روزها انواع بگ پارچه ای کوچک و بزرگ آنچنان وارد زندگی روزمره و کاری ما شده‌اند که شاید به خاطر نیاوریم سر و کله‌شان دقیقاً از چه زمان پیدا شد.


در اواخر قرن بیستم میلادی یعنی دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی استفاده از انواع بگ پارچه ای کوچک یا بزرگ به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی آغاز شد. در این سال‌ها توجه افکار عمومی به سوی محیط زیست و مخاطراتی که آن را تهدید می‌کردند جلب شد. یکی از مهم‌ترین این مخاطرات اثراتی بود که پسماند پلاستیکی، خصوصاً کیسه‌‌های یک بار مصرف پلاستیکی بر آب و خاک و هوا داشتند.

توجه به همین موضوع باعث شد تا بگ پارچه ای کوچک و بزرگ به عنوان جایگزین کیسه‌ی پلاستیکی یک بار مصرف معرفی شوند و به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز محبوب شوند. در واقع وقتی که مصرف‌کنندگان و صاحبان کسب و کار به اثرات منفی پلاستیک بر محیط زیست آگاه شدند به استفاده از انواع بگ پارچه ای کوچک یا بزرگ تبلیغاتی روی آوردند. کسب و کارها با استفاده از یک بگ پارچه ای کوچک به عنوان یک هدیه‌ی تبلیغاتی می‌توانند وجهه‌ای مسئول در برابر محیط زیست به مشتریان‌شان نشان دهند و این بدون شک در افزایش فروش و نفوذ آن‌ها میان مردم مؤثر است.

بگ پارچه ای تبلیغاتی

بگ پارچه ای کوچک؛ یک تبلیغ بزرگ

اگر هنوز هم مطمئن نیستید که مراجعه به مراکز فروش عمده بگ پارچه ای و تهیه کردن تعدادی بگ پارچه ای کوچک به عنوان هدیه‌ تبلیغاتی تصمیم صحیحی است یا نه، ما با ارائه‌ی چندین و چند دلیل محکم به شما اطمینان خواهیم بخشید.

همچنین در بلاگ مشکات بخوانید :

آمارهای استفاده از بگ های پارچه ای

۱. برای مدت طولانی در معرض دید است

ممکن است فکر کنید یک بگ پارچه ای کوچک اثر چندانی ندارد و هدیه تبلیغاتی خوبی نیست. اما یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن بدون شک در معرض دید قرار گرفتن برای مدت طولانی است. یعنی شما یک بار برای تبلیغی هزینه می‌کنید، اما تبلیغ شما تا مدتی طولانی در مقابل دیدگان مشتری است، کار او را راه می‌اندازد، اجازه نمی‌دهد از یاد او بروید و احتمال مراجعه به کسب و کار شما را نیز بالا می‌برد.

۲. سفارشی‌سازی آن آسان است

شما می‌توانید به سادگی بگ پارچه ای کوچک یا بزرگی را که سفارش می‌دهید، سفارشی‌سازی کنید. ایجاد تغییر در اندازه، عمودی یا افقی بودن، رنگ، چاپ و رنگ آن و … همه می‌توانند با هویت برند شما متناسب باشند.

۳. بگ پارچه ای کوچک؛ بیلبوردی متحرک در سطح شهر

لابد توجه کرده‌اید که بیلبوردهای تبلیغاتی در کدام نقاط شهر نصب می‌شوند؟ نقاط پر رفت‌وآمد، تا تعداد بیشتری از افراد آن‌ها را ببینند و با محصول یا خدماتی که آن را معرفی کرده آشنا کند. اما تصور کنید بیلبورد تبلیغاتی برند شما می‌توانست در سطح شهر حرکت کند! این درست همان کاری است که یک بگ پارچه ای کوچک و به ظاهر ساده می‌کند. بگ پارچه ای در ظاهر یک هدیه تبلیغاتی معمولی و در حقیقت یک بیلبورد کوچک متحرک در سطح شهر است. شما می‌توانید با یک شعار خاص یا ترفندی خلاقانه نظرهای بیشتری را به بگ پارچه ای برند خود جلب کنید.

۴. بگ پارچه ای کوچک، حامی بزرگ کره‌ی زمین

ادعای بزرگی نیست اگر بگوییم که مهم‌ترین و اساسی‌ترین مزیت بگ پارچه ای کوچک این است که از وارد شدن تعداد زیادی کیسه‌ای پلاستیکی یک بار مصرف به آب و خاک جلوگیری می‌کند. این اقدام به اندازه‌ای مهم و قابل قدردانی است که باعث می‌شود نظر مشتریان نسبت به شما به شکل مثبتی تغییر کند. شما با سفارش ساک دستی پارچه ای برای برند خود تصویری متعهد و دوستدار محیط زیست از خود در ذهن مشتریان می‌سازید.

۵. بگ پارچه ای محصولی برای استفاده‌ی روزانه است

از آن جایی که بگ پارچه ای کوچک با نقش و اطلاعات تماس برند شما هر روز دست کم یک بار استفاده می‌شود، محصولی به شدت کاربردی است. این استفاده‌ی مکرر باعث می‌شود تصویری مثبت و کارگشا از برند شما در ذهن او شکل بگیرد و اعتماد و همراهی او به مراتب با شما بیشتر شود.

۶. ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی مقرون به صرفه است

بگ پارچه ای کوچک یا بزرگ به عنوان کالایی تبلیغاتی مقرون به صرفه است. این قیمت مناسب در کنار کارایی بالا، به خصوص خود را در مقایسه با جایگزین‌های پلاستیکی و یک بار مصرف نشان می‌دهد. بگ های پارچه ای راه حلی بادوام و قابل استفاده‌ی مجدد برای بودجه‌ تبلیغاتی شما ارائه می‌دهند.

۷. ساک پارچه ای تبلیغاتی تصویر برند را ارتقاء می‌دهد

کافی است مقدماتی ساده درباره‌ی برندینگ بدانید تا از اهمیت تصویری که از خود در ذهن مشتریان و عموم جامعه ساخته‌اید نیز آگاه باشید. این تصویر به سادگی و با کوچک‌ترین اشتباه از روی سهو مخدوش می‌شود و ترمیم آن کاری سخت، زمان‌بر، پرهزینه و گاه حتی ناممکن است.
مرتبط کردن تصویر برند شما با یک کالای کاربردی و سازگار با محیط زیست یعنی یک بگ پارچه ای کوچک می‌تواند احساسات و تداعی‌های مثبتی را در بین گیرندگان ایجاد کند.

۸. یک هدیه تبلیغاتی کاربردی است

لابد شما هم با هدیه‌هایی تبلیغاتی برخورد داشته‌اید که بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند اما جز آن که در بهترین حالت به عنوان دکور استفاده شوند، کاربردی دیگری ندارند. چنین هدایایی ممکن است برای تعداد زیادی از افراد غیرکاربردی و غیرمفید باشد. در عوض بگ های پارچه ای هدفی عملی دارند و دریافت‌کنندگان آن‌ها به احتمال زیاد، از دریافت هدیه‌های مفیدی که نیازشان را به کیسه‌های یک بار مصرف پلاستیکی کاهش می‌دهد، قدردانی می‌کنند.

۹. بگ پارچه ای مناسب همه است

فرقی نمی‌کند که مخاطب تبلیغ شما چه کسی است، چه شغلی دارد، کودک است یا جوان، میانه‌سال است یا سالمند، زن است یا مرد و در روستا ساکن است یا شهری بزرگ، بگ پارچه ای کوچک بدون شک به درد او خواهد خورد. این مزیت نه تنها به شما امکان می‌دهد گروه بزرگی از مخاطبان را هدف تبلیغ قرار دهید، بلکه شما را از دغدغه‌ای انتخاب هدیه‌ای تبلیغاتی متناسب با سن، شغل یا جنسیت نیز رها می‌کند.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید : @meshkatind