021-88062931

دانستنی های بگ پارچه ای مشکی

همه‌ی آنچه صاحبان کسب‌وکار باید درباره‌ی بگ پارچه ای مشکی بدانند سلیقه‌ی عمومی در طی زمان تحت تأثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند و چیزهایی را می‌پسندد که پیش از این نمی‌پسندیده یا برعکس. زمانی رنگ مشکی نشان دلمردگی و غصه بود و عموم جامعه شاید از رنگ مشکی زیاد استفاده می‌کردند، علاقه‌ی چندانی به آن […]

...
دانستنی های بگ پارچه ای مشکی

همه‌ی آنچه صاحبان کسب‌وکار باید درباره‌ی بگ پارچه ای مشکی بدانند

سلیقه‌ی عمومی در طی زمان تحت تأثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند و چیزهایی را می‌پسندد که پیش از این نمی‌پسندیده یا برعکس. زمانی رنگ مشکی نشان دلمردگی و غصه بود و عموم جامعه شاید از رنگ مشکی زیاد استفاده می‌کردند، علاقه‌ی چندانی به آن نداشتند. اما امروزه دوباره رنگ مشکی پرطرفدار شده است. کافی است عبارت عکس کیف دستی پارچه ای را جست‌وجو کنید و ببینید که در اولین نتایج تعداد زیادی بگ پارچه ای مشکی با طرح، ابعاد و چاپ متفاوت ظاهر می‌شود.

این در حالی است که پیش از این اگر همین عبارت عکس کیف دستی پارچه ای جست‌وجو می‌شد با عکس کیف دستی پارچه ای در رنگ‌های شاد و متنوع روبه‌رو می‌شدیم. همین مسأله ما را به فکر انداخت تا به شما، به عنوان صاحبان کسب‌وکارهای خرد و کلان، نکات مهمی درباره‌ی این رنگ از بگ پارچه ای بگوییم. اگر کنجکاو شده‌اید این نکات را بدانید، تا پایان این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات همراه ما بمانید.

برتری های بگ پارچه ای مشکی

اکنون که خرید بگ پارچه ای ساده یکی از اقدام‌های تبلیغی مهم هر کسب‌وکار است، باید در انتخاب بیشتر دقت کنیم و پیش از آن از مراجع مختلف اطلاعات کافی بگیریم. مهم است که قبل از خرید بگ پارچه ای ساده برای تبلیغات حتماً بدانید که هر رنگ بگ پارچه ای چه مزایا و معایبی دارد. در مقاله‌ی حاضر این موارد را درباره‌ی بگ پارچه ای مشکی خواهیم گفت.

همچنین بخوانید : انتخاب رنگ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

۱. تطبیق‌پذیری و همه کاره بودن:

اولین برتری بگ پارچه ای مشکی این است که، درست شبیه یک تکه لباس مشکی رنگ که وقتی نمی‌دانید باید چه بپوشید به کمک‌تان می‌آید، می‌تواند مکمل طیفی وسیع از سبک های برندسازی است. از برندینگ به سبک مینیمالیستی تا برندینگ به سبک گرافیکی و جسورانه بگ پارچه ای کارآمد است. رنگی مشکی در این رنگ از بگ پارچه ای شبیه به شک بوم فوق‌العاده برا پیاده کردن لوگو، پیام یا عناصر دیگر برند شما است.

۲. زیبایی همیشگی:

حتماً شما هم برهه‌هایی از زمان را به خاطر می‌آورید که رنگ‌هایی به خصوص شدیداً مد می‌شوند و به همان شدت و سرعت هم دیگر مد روز و مورد توجه نیستند. با این حال رنگ مشکی همیشه در صدر محبوبیت قرار دارد و به یک اندازه مد است. به همین دلیل اگر می‌خواهید بگ پارچه ای چاپ کنید و مطمئن باشید حتی با گذر زمان هم همچنان زیبا است، انتخابی بهتر از
بگ پارچه ای مشکی ندارید.

۳. محبوبیت جهانی:

یکی از دلایل برتری بگ پارچه ای مشکی نسبت به دیگر رنگ‌های بگ پارچه ای، به خصوص در برندینگ برندهای با گستره‌ی فعالیت جهانی، همین محبوبیت است. با هر پس‌زمینه‌ی فرهنگی، در گروه‌های سنی گوناگون و جنسیت متفاوت رنگ مشکی و به دنبال آن این رنگ از بگ پارچه ای محبوب است. این محبوبیت می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که البته مجال آشا ه به آن‌ها کافی نیست.

۴. کاربردی بودن:

بگ پارچه ای مشکی در جذب و پنهان کردن آلودگی نسبت به دیگر رنگ‌ها بسیار عالی عمل می‌کند. مشتریان شما بگ پارچه ای سیاه رنگ (مشکی) را به دلیل ظاهر همواره تمیزش بسیار خواهند پسندید. شست‌وشوی کمتر بگ پارچه ای به معنای افزودن بر عمر مفید آن است و این نیاز به تعویض بگ پارچه ای را نیز کاهش می‌دهد.

۵. پایدار و دوستدار محیط زیست:

همان‌طور که در مورد قبل نیز به آن اشاره شد، به دلیل چرک‌تاب بودن، نیاز کمتر به شست‌وشو و افزایش طول عمر برای محیط زیست مفیدتر هستند. اما این تنها دلیلی نیست که این رنگ بگ پارچه ای دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود. بگ پارچه ای مشکی معمولاً از مواد اولیه‌ای پایدارتر ساخته می‌شود و این دلیل دیگری بر پایدار بودن آن است.

آیا بگ پارچه ای قابل شست‌وشو است؟

با وجود این که در بخش‌های قبلی همین مقاله گفتیم بگ پارچه ای مشکی چرک‌تاب است و به همین دلیل کمتر نیاز به شست‌وشو دارد تا ظاهری تمیز و بدون نقص نشان دهد، اما این به معنای بی‌نیاز بودن از شست‌وشو نیست. روش‌های رنگ کردن انواع بگ پارچه ای مشکی به گونه‌ای است که شست‌وشوی آن‌ها نه تنها ممکن است، بلکه می‌توان آن‌ها را سریع و بسیار ساده هم نامید. البته این که بگ پارچه ای مشکی محصول کدام تولیدکننده باشد نیز در این که از آزمون شست‌وشو سربلند بیرون بیاید اهمیت دارد.

انواع بگ پارچه ای که ما در گروه صنعتی مشکات تولید می‌کنیم می‌توانند به آسانی این آزمون را از سر بگذرانند. این که دوام بگ پارچه ای در شست‌وشو زیاد باشد، خصوصاً از آن جهت اهمیت دارد که مدت بیشتری در اختیار مصرف‌کننده یا مشتری برند می‌ماند و اجازه نمی‌دهد برند شما فراموش شود.

دانستنی های بگ پارچه ای مشکی

آیا بگ پارچه ای مشکی برای خرید سبزی و میوه مناسب است؟

بله! شما به راحتی و بدون هیچ نگرانی می‌توانید از انواع بگ پارچه ای مشکی برای خرید مایحتاج خانه، میوه و سبزی استفاده کنید. انواع بگ پارچه ای مشکی در اندازه‌های متنوع، قابل شست‌وشو نیز هستند و به همین دلیل بدون دردسر می‌توانید آن‌ها را پس از خرید میوه و سبزی بشویید و برای استفاده‌های بعدی آماده کنید. رنگ مشکی استفاده شده در تولید بگ پارچه ای مشکی در کیفیت و سلامت میوه و سبزی اثری نمی‌گذارد و به دلیل تنفس‌پذیری بگ پارچه ای مشکی میوه و سبزی به خوبی تازگی و طراوت اولیه را حفظ می‌کنند.

۵ کسب‌وکار که باید از بگ پارچه ای مشکی استفاده کنند

۱. فروشگاه مواد غذایی دست‌ساز:

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که محصولات خوراکی مانند پنیر، شیرینی، مربا و یا ترشی را به صورت خانگی، دست‌ساز و غیرصنعتی تولید می‌کند، استفاده از بگ پارچه ای مشکی برای برند شما بسیار مناسب است.

۲. فروشگاه کادویی لوکس:

دومین دسته از کسب‌وکارهایی که به خوبی می‌توانند از بگ پارچه ای مشکی برای برندینگ استفاده کنند، فروشگاه‌هایی هستند که اقلام لوکس سفارشی و کادویی می‌فروشند. استفاده از بگ پارچه ای مشکی برای این فروشگاه‌ها علاوه بر بخشیدن یک ظاهر شیک، نشان می‌دهد که فروشگاه به پایدار و دوستدار محیط زیست بودن بسته‌بندی خود نیز اهمیت می‌دهد.

۳. فروشگاه قهوه:

مردم ایران در زمان قاجار و صفویه مانند امروز چندان به نوشیدن چای اقبال نشان نمی‌دادند و نوشیدن قهوه را خوش‌تر می‌داشتند. این روزها اما گویی دوباره نوشیدن قهوه مانند گذشته‌ای نه چندان دور در کشورمان محبوب شده و در هر محله چندین و چند فروشگاه عرضه‌کننده‌ی انواع قهوه و ابزار و ملزومات دم آوردن آن در دسترس است. استفاده از بگ پارچه ای مشکی برای این فروشگاه‌ها نیز عالی است. حفاظت از محیط زیست با فرهنگ قهوه همبستگی دارد و علاوه بر آن مشتری را ترغیب می‌کند دفعات بعد هم قهوه‌ای را که مصرف می‌کند از شما بخرد.

۴. فروشگاه پوشاک:

این حقیقت که بگ پارچه ای مشکی فوق‌العاده شیک است نیاز به توجیه چندانی ندارد. اما استفاده از بگ پارچه ای مشکی برای فروشگاه‌های پوشاک و بوتیک‌ها علاوه بر شیک بودن، با هزینه‌ی اندک ظرافتی خاص نیز به برند آن‌ها اضافه می‌کند.

۵. فروشگاه محصولات زیبایی:

فروشگاه‌های محصولات مراقبت از پوست و مو یا محصولات آرایشی یکی از بهترین کسب‌وکارها برای استفاده از بگ پارچه ای مشکی هستند. این کار نه تنها از نظر بصری زیبا و چشم‌گیر است، بلکه ارزش‌های محیط زیستی را نیز برجسته می‌کند و نشان می‌دهد برند در کنار زیبایی به این ارزش‌ها هم اهمیت می‌دهد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : meshkatind@