ارتباط با ما 02188062931

چرا کیسه پارچه ای برای تبلیغات بهتر است؟

کیسه پارچه ای اگرچه انسان موجودی هوشمند و توانا است که لقب اشرف مخلوقات را از آن خود کرده، اما با همه‌ی این هوش و استعداد نمی‌تواند خود را جدا از محیط زیست خود ببیند. به همین دلیل است که بایستی به هر آن چه در محیط زیست و زندگی خود می‌بیند احترام بگذارد و ...

پارچه اسپان باند
[rt_reading_time] دقیقه
2 دیدگاه
تیم تولید محتوای گروه صنعتی مشکات

کیسه پارچه ای

اگرچه انسان موجودی هوشمند و توانا است که لقب اشرف مخلوقات را از آن خود کرده، اما با همه‌ی این هوش و استعداد نمی‌تواند خود را جدا از محیط زیست خود ببیند. به همین دلیل است که بایستی به هر آن چه در محیط زیست و زندگی خود می‌بیند احترام بگذارد و بکوشد با مسالمت برخورد کند تا آرامش در این محیط زیست همواره برقرار باشد. یکی از چیزهایی که محیط زیست ما را به شدت تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد، مصرف بی‌رویه‌ی پلاستیک و کیسه های پلاستیکی است که بی توجه به عواقبش در طبیعت رها می‌کنیم. گیاهان،حیوانات و حتی خود انسان نیز از مضرات این کیسه‌های پلاستیکی در امان نیستند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای کیسه‌‌ی پلاستیکی برای تبلیغات است. کسب و کارها خصوصاً اگر کوچک باشند، ناگزیر هستند از کیسه‌ی پلاستیکی استفاده کنند تا نام، نشان، انواع خدمات، شماره تلفن و نشانی خود را به مشتریان ارائه بدهند. یک راه حل جایگزین استفاده از کیسه پارچه ای اسپان باند است.

در این مقاله از بلاگ گروه صنعتی مشکات همه‌ی پرسش‌های شم پیرامون این موضوع را پاسخ خواهیم داد.

اسپان باند چیست؟

پارچه اسپان باند

اسپان باند چطور ساخته می‌شود؟

  • پلیمر طی روشی به نام اکستروژن مذاب می‌شود.
  • سپس خنک، فیلتر و اصطلاحاً ریسیده می‌شود.
  • پس از آن پهن و از آن یک شبکه ایجاد می‌شود.
  • پیوندها به شکلی خودکار تشکیل می‌شوند و اسپان باند آماده است.

کاربرد اسپان‌ باند چیست؟

اسپان باند در زمینه‌های مختلفی مانند پوشک برای کودکان و سالمندان، تولید محصولات بهداشتی، بسته‌ بندی، تولید کیسه پارچه ای اسپان باند و تولید ماسک و … کاربرد دارد.

انواع کیسه پارچه‌ ای اسپان باند

خوشبختانه تنوع فراوانی در کیسه های پارچه‌ ای اسپان باند وجود دارد. شما می‌توانید از میان تنوع فراوانی از رنگ، طرح و مدل این کیسه‌ها، موردی را که با سلیقه و شرایط شما تناسب دارد، انتخاب کنید. این کیسه‌ها نه تنها برای کسب و کار شما، بلکه برای استفاده به عنوان بسته‌بندی هدیه نیز انتخابی عالی به نظر می‌رسند.

کیسه پارچه ای

مزایای کیسه پارچه ای اسپان باند برای تبلیغات

در این بخش مزایای این کیسه‌ها را نسبت به کیسه‌های پلاستیکی عنوان و تردید شما را برطرف می‌کنیم.

سبک و بسیار کم جا هستند

کیسه های پارچه ای اسپان باند بسیار سبک هستند و جای کمی را در کیف، جیب یا ماشین مشتریان اشغال می‌کنند. به علاوه حتی تعداد زیادی از این کیسه‌ها نیز در محل کار شما جای چندانی نمی‌گیرد و به مراتب از کیسه‌های پلاستیکی سبک‌تر است.

تنوع زیادی دارند.

شما با هر سلیقه، نیاز و بودجه می‌توانید از این نوع بسته‌بندی برای کسب و کار خود استفاده کنید. تنوع در رنگ، طراحی کیسه، نوع دسته‌ها، چاپ و … دست شما را باز می‌گذارد تا مورد متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

اینستاگرام گروه صنعتی مشکات

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

ارزان و باکیفیت است.

خرید کیسه های پارچه ای تولید شده از اسپان باند نسبت به دیگر رقبایش هزینه‌‌ی کمتری دارد. با این حال هزینه‌ی کمتر به معنای نداشتن کیفیت نیست. این کیسه‌ها نه فقط برای حمل اجناس کوچک و سبک، بلکه متناسب با گرماژ خود برای حمل اجسام سنگین‌تر هم مناسب و کاربردی هستند.

به محیط زیست آسیب نمی‌زند.

پلاستیک برای تجزیه شدن به صدها سال زمان نیاز دارد و در طول این سالیان در آب و خاک و هوایی که ما، گیاهان و حیوانات در آن زندگی می‌کنیم، سرگردان می‌ماند و به ما زیان می‌رساند. در عوض کیسه پارچه ای اسپان باند می‌تواند بدون آسیب به موجودات زنده، در هر زمان و مکانی استفاده شود.

بارها و بارها برای شما تبلیغ می‌کند.

این نوع از بسته بندی از آن جا که دوام خوبی دارد، می‌تواند برای مدت‌ بسیار طولانی، بارها و بارها استفاده شود. هر بار که مشتری شما از این کیسه استفاده کند، مثل این است که یک تابلو از اطلاعات کسب و کار شما در دست بگیرد و در خیابان راه برود. به علاوه وقتی مشتری کیسه پارچه ای با نام و نشانی شما را مدت‌ها نگه می‌دارد، بارها با نام شما مواجه می‌شود، کسب و کارتان را فراموش نمی‌کند و احتمال این که باز هم از شما خرید کند بسیار بیشتر می‌شود.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *