راهنمای انتخاب بگ پارچه ای مناسب

راهنمای انتخاب بگ پارچه ای مناسب از میان انواع بگ پارچه ای ممکن است با دیدن عنوان این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات با خود فکر کنید که با وجود انواع کیسه پارچه ای تبلیغاتی چه نیازی به خرید بگ خرید پارچه ای است. اگرچه انواع بگ پارچه ای تبلیغاتی اکنون به رایگان در […]

...
مطالب ما را هم‌رسانی کنید.
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
X
Email

راهنمای انتخاب بگ پارچه ای مناسب از میان انواع بگ پارچه ای

ممکن است با دیدن عنوان این مقاله از وبلاگ گروه صنعتی مشکات با خود فکر کنید که با وجود انواع کیسه پارچه ای تبلیغاتی چه نیازی به خرید بگ خرید پارچه ای است. اگرچه انواع بگ پارچه ای تبلیغاتی اکنون به رایگان در دسترس ما هستند، اما خرید انواع بگ پارچه ای به جای ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی نیز با توجه به امکان انتخاب از بین گزینه‌های متعدد و سفارشی‌سازی فکر خوبی به نظر می‌رسد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به شما بگوییم در هنگام انتخاب از میان انبوهی از انواع بگ پارچه ای باید به چه نکاتی توجه کنید و در نهایت چگونه مناسب‌ترین انتخاب را از میان انواع ساک دستی پارچه ای موجود در بازار داشته باشید. اگر کنجکاو شده‌اید که این نکات را بدانید، تا پایان این مقاله همراه ما بمانید.

آیا این حد از وسواس در انتخاب از میان انواع بگ پارچه ای ضروری است؟

شاید در نگاه اول به نظر برسد جواب این سؤال با قاطعیت منفی است. با این حال وقتی کمی بیشتر و عمیق‌تر به آن نگاه کنیم می‌توانیم به جواب‌های دیگری نیز برسیم. پیش از هر چیز نباید فراموش کنیم که مهم‌ترین هدف ما از انتخاب انواع بگ پارچه ای چیزی جز حفاظت از محیط زیست نیست.

اگر در انتخاب خود حسن خرید، چه خرید پوشاک و خوراکی و هدیه باشد و چه خرید انواع کیسه پارچه ای دقت نکنیم، باعث انباشتگی و تولید زباله می‌شویم. یعنی وسیله‌ای که لازم نیست را به خانه می‌آوریم که احتمالاً چندی بعد به دلیل بی‌استفاده بودنش دور انداخته می‌شود و این باری سنگین بر شانه‌های نحیف محیط زیست است. پس چه بهتر است که در انتخاب انواع بگ پارچه ای دقیق‌تر باشیم و از نکاتی که در ادامه توضیح داده خواهند شد، استفاده کنیم.

انواع بگ پارچه ای

نکات کاربردی برای انتخاب از میان انواع بگ پارچه ای

نکاتی که در ادامه‌ی این مقاله برای چگونه انتخاب کردن از میان انواع بگ پارچه ای می‌خوانید، تنها بخشی از نکات مهم در حین این انتخاب است. از شما خوانندگان عزیز و سبزاندیش خواهش می‌کنیم اگر نکات دیگری به نظرتان رسید، در بخش نظرات برای ما بنویسید.

۱. سایز بگ پارچه ای:

اولین مورد از مواردی که باید در انتخاب از میان اقسام و انواع ساک دستی پارچه ای در نظر گرفت، سایز بگ پارچه ای است. سایز بگ تبلیغاتی پارچه ای متناسب با استفاده‌ای که شما از آن دارید، متفاوت خواهد بود. اگر سایز بگ خرید پارچه ای کوچک باشد، برای استفاده‌ی روزانه و قرار دادن وسایل شخصی فوق‌العاده کاربردی خواهد بود، در عوض اگر سایز بگ پارچه ای شما بزرگ باشد، راحت‌تر می‌توانید آن را در سفر همراه خود ببرید یا برای خرید از آن کمک بگیرید. پس اولین فاکتور مهم انتخاب یک بگ پارچه ای خوب، توجه به سایز ساک پارچه ای است.

همچنین بخوانید: کاربردهای بگ پارچه ای کوچک و بزرگ در زندگی روزمره

۲. کاربرد:

دومین مورد که در انتخاب از بین انبوهی از انواع بگ پارچه ای باید به آن اهمیت داد کاربرد آن است. انواع بگ پارچه ای با توجه به سایز ساک دستی پارچه ای، جنس پارچه و … کاربردهای متفاوتی دارند. انواع ساک پارچه ای می‌تواند برای کارهایی چون خرید مایحتاج خانه، قرار دادن وسایل شخصی حین کارهای روزانه، همراه داشتن در مسافرت و پیک‌نیک و استفاده برای قرار دادن وسایل کلاس‌های متفاوت استفاده شود.

۳. جنس پارچه:

سومین عامل ایجادکننده‌ی تفاوت در بین انواع بگ پارچه ای، جنس پارچه است. پارچه‌های بسیار گوناگونی برای دوختن بگ پارچه ای استفاده می‌شوند؛ از پارچه‌های نخی و کتان تا پارچه‌هایی شبیه به گونی و پارچه‌های مخصوص و ضدآب. در بین این انواع پارچه‌ها، پارچه‌های نخی و پارچه‌های کتان بیش از بقیه محبوبیت دارند، چون جنس آن‌ها لطیف و تنفس‌پذیر است و برای تمام کاربردهایی که در بالا گفته شد مناسب به نظر می‌رسد.

۴. مقاومت و دوام:

چهارمین مورد از موارد مهم هنگام خرید و انتخاب انواع کیسعهپارچه ای، دقت به میزان مقاومت پارچه و محکم بودن دوخت آن، چه در قیمت بدنه و چه در قسمت دستگیره‌ها، است. مقاومت دوخت در قسمت دستگیره‌ها به خصوص هنگامی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که قصد داشته باشید با بگ پارچه ای خود وسایلی سنگین یا حساس را جابه‌جا کنید.

۵. تحمل وزن:

پنجمین عامل تعیین‌کننده در زمان خرید انواع کیسه پارچه ای میزان تحمل وزن آن‌ها است. شما باید از فروشنده‌ی بگ پارچه ای بخواهید درباره‌ی میزان تحمل وزن بگ پارچه ای به شما پاسخی روشن بدهد. گاه دقت نکردن به این مطلب می‌تواند به وسایلی که با ساک دستی پارچه ای حمل می‌کنید، آسیبی غیر قابل جبران بزند.

۶. طول دستگیره‌ها:

این مورد در خرید انواع بگ پارچه ای کمتر از دیگر عوامل مؤثر مورد توجه قرار می‌گیرد، اما بسیار مهم است. فرض کنید شما یک بگ پارچه ای برای جابه‌جا کردن خریدتان از بازار میوه و تره‌بار بخواهید، یا بخواهید با بگ پارچه ای خود وسایل نوزادی تازه متولد شده را جابه‌جا کنید، هر یک از این موارد به دستگیره‌های متفاوتی نیاز دارد. در مورد اول یک دستگیره‌ی بلند می‌تواند دردسرساز و بی‌استفاده باشد، درست همان‌طور که در مورد دوم نیز دستگیره‌های کوتاه مشکل می‌آفرینند و راحتی حرکت مادر، پدر یا مراقب نوزاد را از او می‌گیرد. یکی از راه‌های حل چنین مشکلی، خریدن نوعی از ساک پارچه ای با بند یا دستگیره‌های قابل تنظیم است.

۷. طراحی:

خوشبختانه این روزها انواع کیسه خرید پارچه ای با طراحی‌های زیبا و بسیار متنوع در بازار موجود است. این بگ های پارچه ای با انواع و اقسام هنرها، از هنر چاپ بر روی پارچه و گلدوزی کردن، تا هنر چهل تکه دوزی و حتی خیاطی تزئین می‌شوند. شما با انتخاب کردن این بگ های پارچه ای و خرید آن‌ها متناسب با سلیقه و استایل شخصی خود در لباس پوشیدن، نه تنها زیبایی استایل خود را کامل می‌کنید، بلکه باعث رونق بخشیدن به کسب‌وکارهایی کوچک و مستقل شدن افراد، به خصوص زنانی، می‌شوید که آن‌ها را اداره می‌کنند.

همچنین بخوانید : آمارهای استفاده از بگ های پارچه ای

۸. جیب:

بله منظورمان دقیقاً همان محفظه‌ی کوچک نگهداری در بیرون و درون کیسه خرید پارچه ای است. ممکن است به نظر مسخره برسد، اما جیب داشتن و نداشتن یک بگ پارچه ای هم عاملی مهم و تعیین کننده است. داشتن جیب کمک می‌کند شما بتوانید بهتر به وسایل شخصی خود نظم ببخشید و این برای همه، به‌خصوص افراد پرمشغله بسیار پراهمیت است. همچنین می‌تواند ظاهر انواع ساک دستی پارچه ای را تغییر دهند و زیباتر کند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : meshkatind@